Fa campanie parului sanatos si castiga o vizita de o zi la sediul Farmec din Cluj-Napoca

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, da startul, pe 20 septembrie, campaniei Gerovital Plant Tratament Word of Mouth, prin care va alege 40 de persoane active in retelele sociale si pe bloguri, pentru a face cunoscuta gama de ingrijire a parului Gerovital Plant Tratament, care numara in acest moment 8 produse diferite. Proiectul este realizat impreuna cu echipa Trender.ro, specializata in campanii de marketing “prin viu grai”.

“Gerovital Plant Tratament este una dintre cele mai apreciate game Farmec si are la baza ingrediente cu efecte benefice asupra parului, precum petroleum, vitamine esentiale, keratina, complexe bioactive”, declara Ioana Borza, Marketing Manager Farmec Cluj-Napoca. “Pentru ca produsele se bucura de recunoasterea consumatorilor in ceea ce priveste eficienta, am decis sa extindem gama cu produse noi, specializate si sa i crestem vizibilitatea, printr-o noua varianta de prezentare”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related