Campania de teasing "La tine cat dureaza?", creata de Kubis in cadrul unei promotii pentru Dero 2in1 si Coccolino

Campania promotionala "Reincarca-te cu prospetime" a fost lansata de Kubis Interactive printr-o campanie online de teasing: "La tine cat dureaza?", constand intr-un vox pop postat pe latinecatdureaza.ro care incuraja vizitatorii sa raspunda la intrebare in comentarii. Campania "Reincarca-te cu prospetime" le ofera cumparatorilor de pachete promotionale Dero 2in1 si Coccolino cartele Cosmote cu minute.

"Totul a pornit de la un brief scurt, dar foarte clar: cu Dero 2in1 si Coccolino, prospetimea rufelor dureaza mult timp. Mesajul asa cum a fost formulat suna extrem de ofertant si intrigant, motiv pentru care a fost aproape obligatorie introducerea campaniei printr-o comunicare 'de teasing'. Kubis a venit cu o serie de propuneri de executie pentru aceasta componenta din care a fost selectata ideea 'vox pop'. Printre obiectivele campaniei se numara si atingerea unui public cat mai larg si starnirea interesului, prin urmare, 'La tine cat dureaza?' nu avea cum sa dea gres", a explicat Alina Ivan (New Business Manager, Kubis Interactive).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related