PR&WEB: Inspiratie, povesti, proiecte creative, adevaruri despre consumator si o noua definitie a PR-ului

PR&WEB: Inspiratie, povesti, proiecte creative, adevaruri despre consumator si o noua definitie a PR-ului

In cadrul primului panel al conferintei “PR AND THE WEB”, care a avut loc pe 5 aprilie la Hotel Howard Johnson. Alexandru Tomescu (violonist – “Puterea implicarii”), Cristian Lupsa (Editor, Decat o Revista), Gabriela Lungu (Managing Partner, The Practice), Crenguta Rosu (Managing Partner, DC Communication), Eliza Rogalski (CEO, Tempo Group) si Mirela Tudorache – Secan au discutat despre creativiate si energie si puterea povestilor.

Alexandru Tomescu a deschis primul panel povestind despre inspiratie, din perspectiva unui violonist. Spre deosebire de pictori care au libertatea de a cauta inspiratia oricand, pentru Alexandru Tomescu momentul in care isi gaseste inspiratia este important: in conditiile in care sustine un concert la 17:00, este prea tarziu sa-si descopere sursa de inspiratie la 15:00. Intrebat despre melodia care ar descrie Romania, Alexandru Tomescu a povestit despre o evolutie care, pentru a amplifica experienta, a fost sustinuta pe intuneric, fiecare noua piesa din spectacol declansand aprinderea graduala a luminilor. Publicul roman a reactionat manifestand o stare de agitatie si pierzand din vedere experienta generala, stare despre care Alexandru Tomescu a spus ca reprezinta in general publicul din Romania. In incheiere, violonistul a povestit despre o evolutie sustinuta la Ateneu, in cadrul careia a purtat conversi si a concluzionat cu indemnul: "Indrazniti!".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related