J&B colaboreaza cu DJ OptiCK in campania online "City Remix" pentru Romania

Ca partea a unei campanii globale, J&B lanseaza in Romania campania "City Remix", colaborand la nivel local cu DJ OptiCK, informeaza un comunicat emis de Ogilvy Public Relations.

Deja lansata in 13 tari, campania presupune crearea unui "city track", piesa compusa din sunete reprezentative din diferite orase ale lumii, si colaboreaza la nivel global cu DJ Russ Chimes.

Consumatorii din Romania pot contribui la realizarea "city track-ului" facand inregistrari cu sunete reprezentative pentru orasul lor si trimitandu-le prin aplicatia speciala J&B City Remix iPhone App, pe pagina cityremix.startapartyhere.com sau prin aplicatia de Facebook de pe pagina J&B Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related