Super Bowl 2013 teasing: dansatoare din Vegas, capre mancatoare de chipsuri si jingle-uri reggae

Super Bowl 2013 teasing: dansatoare din Vegas, capre mancatoare de chipsuri si jingle-uri reggae

Editia a XLVII-a a Super Bowl, campionatul de fotbal american care a fost urmarit anul trecut de mai bine de jumatate din populatia Statelor Unite, va avea loc anul asta pe 3 februarie. Un prilej bun pentru branduri sa-si scoata cele mai puternice arme in materie de reclame si sa profite de unul dintre putinele momente in care publicul e entuziasmat si chiar vrea sa vada publicitate. Si cum consumatorii nu sunt usor de cumparat, brandurile vor trebui sa aloce in medie 3,7 – 3,8 milioane de dolari per 30 de secunde, pret stabilit de canalul de televiziune CBS, potrivit Ad Age. Este o suma rezonabila pentru companii precum Anheuser-Busch InBev, PepsiCo, General Motors Corp, Coca-Cola Co. sau Walt Disney, care au cheltuit in total 683,6 milioane de dolari in ultimii zece ani pe publicitate in timpul Super Bowl.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related